Tekrardan herkese selam..

Bu hafta sonu evimize doktor bir arkadaş geldi.Kendisi bize beslenmemizle ilgili (inanılması zor ama gerçek) bilgiler verdi.Öncelikle kutu sütlerinin katkı maddesi taşıdığını,çocuğumun sütüne kattığım nesquikin ,içinde bulunan maddelerden ötürü şeker hastalığı yaptığını aynı şekilde kızıma yedirdiğim mısır gevreğinin de alerjik madde içerdiğini söyleyince ,ben de blogumda linkini verdiğim beslenme bülteninden bahsettim.Daha önce incelediğim site de buna benzer tarzda beslenmele ilgili yazılar okudumuştum ve arkadaşımız da onaylayınca artık mutfağımızdan tamamen kaldırdık bu besinleri.Zaten uzun süredir şişe sütü kullanıyordum.Kutu sütlerinden uzak durmaya çalışıyordum.Böyle yaptığım için de sewindim.

Herkese bu konuyu doktoruna danışmasını öneririm.Çocuklarımızın hatta bizlerin sağlıklı beslenmesi için dikkat etmemiz gerekenler beslanme bülteninde,mutlaka inceleyin derim…

iyi günler….