p1010101.jpg 

Bu tarifi uzun zamandır denemek istiyordum.Sonunda yaptım.Çocuklar için süt önemli.Bu yüzden sütlü tatlılar yararlı oluyor.Gerçi ben ,irmik una göre daha faydalı olduğu için bizim sütlü tatlı seven bücürlere genelde prenses tatlısı yapıyorum.Ama yine de bu tarifi de annelere öneriyorum.Çünkü hem basit hem de lezzetli oluyor.Zaman gazetesi yemek yazarı portakal ağacından Hatice’nin yayınlanan tariflerinden biri.asıl tarife ordan ulaşabilirsiniz.Ama ben yine de tarifi weriyorum.

Ben yarım ölçü yaptım .Yarım ölçüden de yeterli miktarda tatlı çıktı.

150 gr. margarin, 1 su bardağı un, 1 kaşık nişasta, 1,5 su bardağı şeker, 1 paket vanilin, 1,5 litre süt, 1 paket çikolata sosu.

Yapılışı:

-margarin ya da tereyağı bir tencerede eritilir

-un ve nişasta eklenir.kavrulur.

-şeker vanilin ve bir litre süt eklenir.

-pişince mikserle karıştırarak soğutulur.

-Daha sonra kalan yarım kilo sütle çikolata sos yapılır.üzerine dökülür.

-istenen mazemeyle süslenir.

afiyet olsun.

p1010103.jpg