Blogum kapalıyken de yaptığım  yemeklerin ve tatlıların resmini çekiyordum.Fakat o kadar dikkat etmediğimden, en iyi çekilmiş fotolu tarifi verebiliyorum; elmalı kek .Tarifi bir arkadaşımdan aldım.Duygu abla’dan .O kadar beğenmiştim ki ,hemen yapmak istemiştim.

 

     Tarif;

   Malzemesi:  3 yumurta, 2 bardak tozşeker, birer  paket vanilya ve kabartma tozu , 1bardak süt,         1  bardak sıvıyağ, alabildiğince  un,1 yemek kaşığı tarçın,istenirse dövülmüş ceviz,3 elma

  yapılışı: yumurta ve 1,5 su bardağı şeker çırpılır.İçine süt  ve sıvıyağ koyup karıştırılır.Sonra içine  tarçın ,vanilya,un kabartma tozu elenerek konulur.Çok sert olmasın .Büyük kare borcam yağlanıp    içine boşaltılır.

 Üzerine ince dilimlenmiş elmaları dizip,170 derece fırına sürülür.Hafif pembeleşince fırından çıkarılır ve kalan yarım bardak toz şeker serpilip tekrar fırına verilir.Kürdan testi yapılıp pişip pişmediği kontrol edililir.

Afiyet olsun.