Çocuklar için besleyici bir tarif ;kuş üzümlü kek.İçinde tereyağı var.Tarifi ufuk mutfakta ‘dan aldım.Çok küçük bir değişiklik yaptım.Vanilya şekeri(vanilyanın  kendisi değil) zararlı olduğundan kullanmadım,yerine bir iki damla limon suyu ekledim.Sonucun farkedip farketmediğini bilmiyorum ama biz beğendik.Güzel,besleyici ve kolay bir tarif.Ertesi gün sanki daha da güzel oldu.tavsiye ederim.İşte tarif:

*3 adet oda sıcaklığında yumurta,
*180 gr oda sıcaklıklığında tereyağı
*180 gr toz şeker -1 su bardağı
*1 adet limonun rendelenmiş kabuğu,
*Yarım paket kabartma tozu,
*1 paket vanilya(ben onun yerine birkaç damla limon suyu koydum),
*1 su bardağı kuş üzümü ( Yaklaşık 1 su bardağı su ile haşlanmış ve soğutulmuş ) ve 2 su bardağı un

Hazırlanışı;

-tereyağı ve şeker krema kıvamına gelinceye kadar çırpılır.

-Bu arada yumurtalar birer birer eklenir.

-limon kabuğu ,sonra vanilya yada limon suyu sonra da unla kabartma tozu beraber eklenir.

-son olarak üzümler eklenir.

-160 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirilir.

iyi günler…