Çocuklarınız ”Hadi anne, bize kurabiye yap” dediği zaman yapılabilecek,kolay ve besleyici bir kurabiye tarifi.Ben yine vanilya yerine (sağlık açısından) birkaç damla limon suyu koydum,siz eklemeyebilirsiniz.

tarif:

  • 100.gr  Tereyağ (oda sıcaklığında)
  • 1 Su bardağı Pudra Şekeri
  • 1 Çay bardağı Süt
  • 1 Çay bardağı Hindistan Cevizi
  • 1 Portakal Kabuğu Rendesi (ben limon kabuğu rendesi koydum)
  • 1 Tatlı Kaşığı Tarçın
  • 1 Çay bardağı Damla Çikolata
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya(ben kulllanmadım) 
  • 2 Su bardağı Un(ben 2,5 bardak kadar ekledim)

yapımı:

Unu ve damla çikolatayı bir kenarda bekletin.Önce tereyağı ve pudra şekerini karıştırın,sonra da diğer malzemeleri ekleyerek yoğurun.En son un ve damla çikolatıyı da ekledikten sonra  ceviz büyüklüğünde parçalar yaparak yağlı kağıt kaplı , fırın tepsisinde,20 dakika kadar pişirin.

Afiyet olsun

büyük kızım ”Anne lütfen bu şekilde fotoğrafını çek” deyince, bir de böyle çektik kurabiyeleri.

dipnot:kurabiye tarifinin orjinali için:www.hunerlibayanlar.blogspot.com ‘a bakabilirsiniz.