Uzun bir aradan sonra ,haftanın oyunu bölümümüze devam ediyoruz.Oyunumuz çok eğlenceli, aynı zaman da hafızayı da  kuvvetlendiriyor.Tarifi  kısaca şöyle;

Öncelikle çocuklarla beraber bir halka oluşturulur.İlk başlayan; ”Çarşıya gittim…. aldım ” şeklinde ilk cümlesini kurar.İkinci çocuk önce birincinin aldığını,sonra kendi aldığını söyler ,böylece oyun devam eder.Her kim, çarşıdan alınanların listesinde eksiklik,ya da yanlışlık yaparsa ,oyundan çıkar.

Oyun için bir örnek;

1.çocuk: ”Çarşıya gittim ekmek aldım.”

2.çocuk:”Çarşıya gittim ekmek aldım,süt aldım.”

3.çocuk:”Çarşıya gittim ekmek ,süt,balık aldım.”

4.çocuk”Çarşıya gittim,ekmek,süt,balık,çikolata aldım.”

Bu oyun bir kaç tur sonra zorlaşıyor,çünkü alınanlar unutuluyor,işte o zaman oyun komikleşiyor.Bol kahkahalı ,eğlenceli bir oyun,her yerde oynanabilir,özellikle anne babalar; çocuklarının hafızalarının iyi olup olmadığını,dikkat yeteneklerini , bu oyunla test edebilir,ya da hafızalarını güçlendirebilirler.

İyi oyunlar…