Bu ismi ben uydurdum🙂. Tarif çok pratik,canınız  tatlı mı çekti,ya  da  eve yarım saat sonra bir misafiriniz mi gelecek, işte hemen hazırlanabilecek bir pasta.Pasta diyorum çünkü içindeki kedidili ona bu özelliği kazandırıyor.

Tek kişilik olması ,pratik bir sunum sağlıyor ama misafir için, borcamda hazırlanabilir.Tabi ,eğer misafiriniz , bir iki kişiden çoksa ,tarifi iki katına çıkarmak gerekir.

Öncelikle ,kedidillerini sütle ıslatıp kaselere diziyorsunuz.Sonra şokolayı hazırlıyorsunuz.Puding kıvamında pişen şokolayı birer kepçe kedidillerinin üzerine döküp ,tekrar bir sıra  kedidilinden  sonra bir kepçe daha kaselere paylaştırıp pastanızı hazırlıyorsunuz.

5 kişilik Pasta için:

-Kedidili bisküvi(her kase için 2 adet yeterli)

-Kedidilini ıslatmak için bir miktar süt

-Şokola

Şokola tarifi sevgili Mine ‘ye (teatime) ait,ben  tarife,ekstradan  bir kaşık tereyağı ekledim,güzel oldu. şokola tarifi aşağıdadır.

Şokola:

Yarım litre süt

2 yemek kaşığı pirinç unu

2 yemek kaşığı nişasta

2 -4 yemek kşığı şeker

2 yemek kaşığı kakao

1 yemek kaşığı tereyağ

yapılışı:

Sütün içine; un,nişasta ve kakao konur,karıştırılır.Ocağın altı açılır.Orta ısıda pişirilir.Pişirilmeye yakın şeker eklenir.Ocak kapatılmadan önce tereyağı eklenir.

İyi günler…